Nákupy na internete sa stali bežnou súčasťou života a množstvo tovaru, ktorý si zákazníci objednávajú online rastie každoročne o desiatky percent. Spolu s tým sa tiež zvyšuje dopyt po rýchlom a efektívnom doručovaní. Kuriérska spoločnosť DPD spustila webovú aplikáciu, ktorá predstavuje pokročilý spôsob riadenia doručenia zásielok. Zákazník tak môže využiť moderné technológie, vďaka ktorým má plnú kontrolu nad tým, kedy a kam mu kuriér balík doručí.
V minulom roku sa rozmach internetového nakupovania ešte viac urýchlil. Pandémia koronavírusu a obmedzené možnosti nakupovania zmenili správanie zákazníkov, ktorí presunuli svoje nákupy na internet. Zvýšil sa nielen počet zákazníkov, ale aj frekvencia nákupov. „Z nakupovania na webe sa pre mnohých ľudí stala doslova rutinná, každodenná záležitosť. Kuriérske spoločnosti sa tejto zmene musia prispôsobiť. Mnohí zákazníci nakupujú v e-shopoch aj niekoľkokrát do týždňa a chcú mať prehľad o svojich zásielkach. Zároveň potrebujú mať možnosť pružne prispôsobovať miesto a čas doručenia,“ hovorí Peter Pavuk, generálny riaditeľ spoločnosti DPD na Slovensku.
Kuriérska spoločnosť DPD spustila na Slovensku webovú aplikáciu myDPD, ktorá zákazníkom internetových obchodov umožňuje plnohodnotne manažovať doručovanie zásielok, ktoré si objednali. Pomocou aplikácie môžu sledovať pohyb zásielok na mape v reálnom čase, môžu si meniť čas a miesto doručenia alebo presmerovať balík na odberné miesto Pickup. myDPD má responzívny dizajn, ktorý umožňuje jednoduché používanie aj na mobilných telefónoch či tabletoch. Navyše, po registrácií má zákazník možnosť nastaviť si svoje vlastné preferované možnosti dopravy, alebo tiež objednávať dopravu pre vlastné zásielky. „Zákazník dnes nechce čakať na to, kedy mu zavolá kuriér. Vďaka moderným technológiám sa doručovanie zásielok prispôsobuje potrebám ľudí, nie naopak,“ vysvetľuje Peter Pavuk. Na jeseň webovú aplikáciu doplní aj aplikácia pre mobilné telefóny.
DPD neustále investuje do modernizácie svojich služieb a pravidelne prináša novinky, ktoré robia samotné doručovanie balíkov rýchlejšie a efektívnejšie. Vďaka nim sa zvyšuje pohodlie pre odosielateľa aj adresáta zásielky, majú však aj zásadný vplyv na životné prostredie. „Čím je cesta balíka od odosielateľa k príjemcovi jednoduchšia, tým menej kilometrom potrebujú kuriéri najazdiť na doručenie jednej zásielky. Inovácie tak majú priamy vplyv na kvalitu prostredia v našich mestách,“ dodáva Peter Pavuk.
Kontakt pre médiá:
Andrea Bačíková
Marketing & PR Manager
DPD SK, s.r.o.
Mobil: 0915 785 175
Email: abacikova@dpd.sk
O DPD
Kuriérska spoločnosť DPD SK je členom DPDgroup, najväčšej medzinárodnej siete na prepravu balíkov v Európe. Poskytuje široké portfólio služieb na Slovensku a v 230 krajinách sveta. Vďaka inovatívnym technológiám, odborným skúsenostiam a starostlivosti o zákazníkov je DPD spoľahlivým partnerom v preprave tovaru pre odosielateľov aj príjemcov. Navyše preberá zodpovednosť voči životnému prostrediu, zamestnancom a komunite svojou skupinovou stratégiou trvalej udržateľnosti DrivingChangeTM – robí konkrétne kroky prospešné pre životné prostredie. Balíky doručované cez DPD, sa dostanú do cieľa s nulovou uhlíkovou stopou. DPD dopad aktivít spojených s doručením zásielok meria, znižuje a množstvo oxidu uhličitého, ktoré pri preprave vylúčia jej vozidlá následne kompenzuje na nulu prostredníctvom viacerých environmentálnych programov. Záväzok k uhlíkovej neutralite, inteligentné mestské doručovanie či program monitorovania kvality ovzdušia plus ďalšie inovácie tvoria komplexnú víziu udržateľného doručovania. DPD SK doručuje zásielky rámci Bratislavy aj elektrickými dodávkami. Do roku 2025 sa spoločnosť DPD SK zaviazala v hlavnom meste doručovať balíky výlučne elektrickými vozidlami.
Vlastníkom skupiny DPDgroup je spoločnosť GeoPost, holding francúzskej skupiny Le Groupe La Poste.