Rozdelenie financií vyvrcholilo v druhom polroku, keď úrady rozdali 15 miliónov eur na euroinzerciu. Televízia JOJ a rádiá blízke J&T si odlomilo z tohto eurokoláča približne 40 percent z celkových financií a TA3 jednu pätinu. Jojka dostala dvojnásobok peňazí ako Markíza, ktorá je sledovanejšia. Medzi rádiami sa pýši najväčšou peňažnou injekciou „Funko“, napriek tomu, že je po Expresse a Rádiu Slovensko až tretím najpočúvanejším.
Pri inzercii v médiách sa dá aplikovať výnimka zo zákona, pri ktorej dané médium, nemusí vyhlasovať verejnú súťaž, a taktiež týmto pádom nie je nútené zverejniť kto ho v skutočnosti vlastní. Náhradou je prieskum trhu. Nedávno bolo na euroreklamu na podporu zamestnanosti vyčlenených 360-tisíc eur. Ihneď bola oslovená TA3 (100-tisíc) a až po vypracovaní jej ponuky boli oslovené televízia JOJ (216-tisíc) a verejnoprávny rozhlas (50-tisíc). Podľa zápisníc sa údajne žiadne vyhodnocovanie ani nekonalo.
Podobným prípadom, keď bolo zadávanie reklamy médiám mierne podozrivé, bolo nedávne zadanie inzercie do lokálnych médií. Ministerstvo oslovilo sedem televízií taktiež bez súťaže. Ministerstvo životného prostredia podpísalo zmluvy za 1,2 milióna eur s televíziami, ktoré by mali do konca januára postupne odvysielať 33 hodín publicistiky produkovanej TA3. Problematiku pre denník SME priblížil Gabriel Šípoš z Transparency International Slovensko.